Monday, May 7, 2012

mimpi buruk

Assalamualaikum <3


hari ni mood aku tak berapa ok, malam tadi aku dapat mimpi buruk. sampai kan dalam mimpi tu aku nangis nangis bagai nak rak. rasa sedih sangat. bila bukak mata tengok tengok aku betul betul nangis, mata aku basah. hmm

apa perasaan korang kalau korang mimpi orang yang korang sayang and cinta sangat kawen dengan perempuan lain? demm gila kan? rasa nak tampo tampo je muka perempuan and laki tu. but mimpi mainan tidur kan? or mimpi akan jadi kenyataan?

ya allah.. adakah ini petanda yang dea bukan milik ku ? ya allah, sesungguhnya aku amat menyayanginya.. kerana mu ya allah. berikan lah yang terbaik buat aku. :'(

4 comments :

hairy said...

semlm pun dpt mimpi buruk jga..japg bru k wat entry..haha...siapkn contest dulu..meh join..

Hanna said...

hebatnya kuasa mimpi!

The ShomeL TwinZ said...

prnhh skali aritu dpt mimpi sme mcm kmu, tp dh lme laaa...
alhamdulilah mimpi tu smua mainan tdo... :) so insyallah xde pape..

IEQAH said...

alaahaiiii ciannyeee omeyy niee