Saturday, May 5, 2012

Berjimba Jimba

Assalamualaikum <3

bangun pagi gosok gigi cuci muka terus mandi, tapi Syuhada Nasya menyangkal habis habisan. beliau bangun pagi terus bukak BLOG, PESPUK, dan TWITTER. dengan tahi mata bersepah melekat lekat eyy eyy teruk punya perangai. anak sapa la ni, jangan salahkan ibu yang mengandung -.-'


eh eh kalian nih, macam lah kalian tak macam tuh kan, haaa baik ngaku baik ngaku.. eyy eyy. semalam lepas balik berjimba bersama Gundawara a.k.a my manterus tido tak mandi mandi. tido dari pukul 6 petang sampai lah pukul 1pagi, then bangun makan terus sambung tidur balik sampai pukul 8pagi tadi. wah  kemain santai punya hidup. 

hikhik, sila jangan menjengkil kan saya, saya tak bersalah T_T

kome tahu tak tahu tak tahu tak semalam kita orang pergi mana? taknak tahu? ala nak bagi tahu jugak, semalam kite pergi AEON lah teman teman. berjimba jimba sambil makan ke ef si (kfc). hikhik suka nya kita sebab makan ke ef si tanpa mengeluarkan se sen pon. hakhakhak. dah lama tak makan ke ef si tahu tak, yang las pun masa I kaya raya dulu *pernah ke kaya raya? pentipu!


makan dinner plate untuk lunch. niat di hati nak makan tiga tiga tapi baru je makan seketul dah kenyang, tu la tamak lagi kan, syu makan satu, bf makan satu, yang satu lagi bawak balik rumah untuk mama.

muka bahagia bila dapat minum pepsi-..-'


lepas makan makan tu pergi jalan jalan. satu AEON tu syu pusing sampai bf syu letih haha kasihan betul dea tu.

dea demam. tp kta pksa jugak dea jalan :(
                                             

tahu x berapa harga baju kat atas ni ? ha tengok gmbar bawah 

mahal gila bangang

see. mahal kan ? memang mahal.. thats y dorang suruh buat member card. yaktu J CARD,  dapat potongan sebanyak 70% beb ! ye 70% . #pengsan senah.

malangnya, pergi AEON dikala duit tak ada ni memang sakit hati, makan hati tahu tak. macam macam kedai sue masuk, nak itu nak ini.. masuk watson, guardian, caring, sampai tangan kena tarik lah dengan bf. dea tak bagi masuk haha.. kasihan lah diri ku ini. baju kat sana cantik cantik senah oii. terjojol bijik mata tengok baju comel comel. hikhik.


natijahnya, kalau nak pergi mall harus la mempunyai duit. paling kuman pon rm50. kan ? kalau tak memang haru dibuatnya.


renung renungkan dan selamat beramai.. eh beramal.





11 comments :

Farra said...

roxy kt sna dh bkak bkk ke lom ha?

Mizz ErMa said...

hahaha..sama lah kite..sy pon da lama x pekena c kfc..tetiba rsa teringin..hik3,

Ardini Izzati said...

Nak pengsan sungguh tengok harga. Haissh. Wahh bestla dia dapat kuar berjimba :)

Syuhada Nasya said...

kak fara : belum rasanya

Syuhada Nasya said...

erma : heheh kan , sadap

Syuhada Nasya said...

saya hampir pengsan tgok harga haha

Kierra said...

syok nya makan kfc.. ;) nak2 sikit.. :)

Rara Nasiha said...

sekarang ni dalam proses tahan nafsu shopping. nak simpan duit untuk pegi travel :)

FarhanahAdzlan said...

nampak gambar kfc tu sangat meliurkan..hahahaha=)

Zaiman Sevencyde said...

hish,, sedapnya KFC... terasa nak makan pulak gambar tu..

cik Lilis said...

kalau pergi kfc , mesti oder cheezy wedges plus cheezy lebih , peh .