Sunday, January 1, 2012

Semakin Tahun Aku Semakin Tua =(

Selamat pagi Malaysia ku tercinta. Okeh, hari ni 1/1/2012 hari pertama taun 2012. Eh, perlu ke aku bagitau sedangkan semua orang pon dah tau kan. Kahkahkahh. Oke, bila bercakap pasal 2012, (eh bercakap ke?) semua pon asyik bercakap pasal 2012. Bila bukak pesbuk, tuu dea aihhh ! Semua dok post pasal 2012. Aazam 2012 laa, ini laaa, itu laaa. Banyak sangat sampai tak boleh nak baca. haha.


Malam tadi aku call cik abang, nak ucap epy new year. Baru semalam aku ada kedit, cik abang pon tengah pokai sekarang so dea tak dapat laa nak calling calling manja dengan haku. So malam tadi kami pon lepas kan rindu bercakap tak henti selama sejam songah ! habis lahh kedit eden ni haaa, tapi tidak mengapa lah cik senah oi. sebab rindu kan. Ohh sangat best tau !


Kalau ikot kan tahun, aku dah masuk 20tahun dah umur aku. Tak sangka laa cik bedah aku dah 20. Ohh nooo. Tapi nasib baik tak genab lagi. 21/03 ni baru genap. genab ke genap? haha ntah.. bedal saja la kiahh oii..


Motif apakah tulis entry sebegini ? haha ntah ... layan je la oke. Oke tuan putry nak ciap beli barang nak masok semester. kbyebye

1 comment :

Aesya Zealous said...

kite plak 22..lagi tua..huaaa