Saturday, January 7, 2012

arini aku bosan gila ! tak tau nak buad hape :(
baju semua dah kemas tapi..
kawan aku tak jadi balik arini pulak
arghhh geramm geramm !
rasa nak cekik je dea haha..
nasib baek la dea tu kawan aku :(

kunci rumah aku kat member aku yang dah pindah tu..
so aku kena tunggu member aku yang laen balik baru aku boleh balik :'( damn !
8/1 esok arijadi ayah aku so malam nie aku nak kua dengan famly aku. sambut bezday. tak lah boring sangat nanti kan ~ hmmm