Saturday, January 7, 2012

Ermmm ? #$%@#%$^%&^*&(*%$!#

Hye readers , im back ! Sebenarnya aku tak tahu nah hupdet ape nie weyhh ! Otak aku da betol betol kering da sekarang nie. Mata pulak rasa macam mengantuk ja. Rasa macam bantal and tilam sedang lambai lamabai je panggil aku. Hewhew ! Aku try tidur tapi tak boleh laaa.
Malam ni mungkin malam terakhir aku tido kat umah <--- ayat macam nak pegi tak kembali ja pon haha.. Eh bukan nya pegi tak kembali laa. pegi juz untuk beberapa bulan je sebab esok aku nak balik umah sewa dah so mybe aku dah jarang hupdet blog kesayangan aku ni.. Alololooo..


Cuti sem dah hampir tamat. Kelas lak mula 9/1. Huhhh gerun bhaii nak amik result isnin nie .. Hope pointer aku naik , kalau turun ? Habis la aku :'( Takmo repeat lagi ! Damn !
Cuti sebulan tapi macam tak terasa je .. Cepat sangat masa berlalu .. huihui ! 
Baju dah masuk dalam bag. Semua barang aku dah sedia dah. Macam nak pindah je aku tengok. Ape lagi ehh nak hankot ?
hmm esok2 lah pk .. nak bw blog owang jap ! hehe


kbaii nite !

8 comments :

Cikgu Fer said...

semoga dpt result ok.. (",)

Syuhada Nasya said...

@feraminn .. tengs awak

Nurrul Hazieqah said...

Belajar lagi hard supaya dpt resullt yg gempak ! :)

Farra said...

goodluck 4 ur result. nt bt post pasal result tau2. heee :P

Syuhada Nasya said...

@Nurrul i'll try my best hheehe

Syuhada Nasya said...

@Farra insyaallah kak fara :) amin

✿INA AINAA✿ said...

ena pun sme, mlm ni tidor last kt umah..uhuk...sok dah lek U da... huaaaaaaaaaa, manyak menci maaaaa..T^T..... apepun, semoga dpt result yg gempak... insyaAllah Amin~

Syuhada Nasya said...

@♥Lady Ainaa♥ tau x pe .. mencik la .. hukhuk ! tengs .. hope kye dpt 4flat cm ena hehe