Wednesday, January 4, 2012

Pelik Bebenor Lahh ~~ Kan ?

Holla Hell-oo ..
acano hari ni ? ok idok ?

Korang , aku nak tanya ni, korang penah makan tak durian merah ?
macam gambar kat bawah ni haa.. ce tengok ~ ~

aku kompius sama ada durian ni betol2 wujud ataw tak ..
kalau betul macam mana rasa nya ek?
kalau nak buad tempoyak cam na? 
hahahha..


DAN !
ada satu lagi gambar yang pelik
tapi aku rasa kelakar pun ada
hahaha.


adoinaaaa
kesian doh kat cicak nie..
salah masuk lubang ..
hahaa
 tapi aku rase macam orang letak je cicak tu kat suis ni kan ..
hihii.,








11 comments :

Farra said...

durian merah tu ade kt sabah je. pelik2. cm geli plak nk mkn. haha

roseputih zumie said...

rare nye.. durian isi merah.. idok le kome tahu.. huhu.. btw, da follow :D

hanisahhamid said...

saya tengah korek hidung sambil menaip. hee ~

durian merah?? jom p sabah

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

ad durian merah kt sabah??? wau ini yg teringin nk rs nih..



cicak tu eiii geli..misti kepala dia hangus

miSpYeja said...

ada ya durian cm ni..igt dlm cter upin ipin tu je yg ade.hahha

errr cicak tu knape hahahah

Syuhada Nasya said...

hehehehe ,, ada yg kata durian tu di edit .. ntah laaa hehehe

zOeY zAu YaH said...

ya lah ada btl2 ka tak kan? cam pelik sgt2 hehe..cicak tu konpius tu haha..

hamzah ian said...

pelik2 gambar.. haha..

nice one btw

Syuhada Nasya said...

tengs 4 comment :)
memang peliks pon dunia nie kan :)

Fanny Fabian said...

durian merah banyak di kundasang, sabah :)

Syuhada Nasya said...

@Fanny Fabian ye ke awak ? heheheh pnah mkan x ? tingin la nak makan hehhe