Wednesday, January 11, 2012

Ke;uar dengan family ..

8/1 sempena hari jadi ayah ritu aku kua p jalan2 dengan family.. huhuu best laaa da lame kaot tak kua jalan2 dengan ayah mama and adik2. Asyik kua dengan kawan kawan je kan .. hehehe.. Pastu p shoping sikit.. cewahhh sikit ke ? haha ada la beli selua and baju.. Nak beli banyak banyak pon tengan pokai nie .. Adoi PT cepat la masuk .. =(

aku beli seluar .. =)
tengah nak beli pon ada orang tangkap gambar ..
susah betol la jd orang pames nie . hahahha

aku memang suka menggedik dalam gambar..
dalam gambar je laa
kat luar tak pon =)
hehehe

lepas puas bersuka ria and berjalan2 kesana kesini
ayah pon belanja makan es kacang..
ehh tapi es kacang tu tak sedap ...
TAK SEDAP OKEHH !!!
Tawar.. xda manih pon =(
rasa menyesal lak beli.. hukhukk

dah makan separuh baru ingt nak snap pic .. hahha
ermm
indah rupa dari rasa taw tak !
asyik komplen je kan aku nie .. !


lepas balik tu aku on9 jap !
sebabayah nak anta aku p  umah sewa dahh ..


lepas tu main dengan DIDI jap .. 
peluk cium sebelum aku berangkat .. huhuu

perlu apa kah aku berbuat muka sebegini ? 
@$%&^*^&@$

last skali try untuk buat muka ayu tapi macam tak menjadi la
hahahaha..
senyuman tu macam terpaksa je...


P/s : aku sebenarnya memang suka bergambar.. =)
jup 4 fun =)
sbnarnya banyak lg nk cita ..
tp xpa la tgu esok k 

muaahh







5 comments :

gua jambu said...

piuwitt...=D

kamen rider pink said...

haha..... bukan nk komen tp nak korek idung... :)

Elong Bujang said...

Salam kenal ..

Anis Adila Aris said...

awat tak shopping pakai duit ayah je..hehe :D

Anonymous said...

comelnya tuan blog

Something untuk awak kat sini. Cekidout ya.

http://thehehslady.blogspot.com/2012/01/3-surprises-for-my-9-followers.html