Tuesday, January 24, 2012

dulu lawan, sekarang kawan =)

Beberapa bulan yang lepas, aku ada post pasal perempuan pelik tu. Korang ingat tak ? Kalau tak ingat ceba korang baca kat entry yang ni "pelik dgn c pempuan tuh !!
Oke dah baca kan ? Nie nak cita lagi pasai dea tapi buka nak marah marah tau, cuma nak bagi tau yang kami dah berbaik. Hahaha. Tiba tiba je dah berbaek kan.


Dulu bukan maen marah gila gila kat aku padahal aku tak buat salah pon kat dea tuh. Sebulan yang lepas aku ada chat dea kat fb, aku mintak maaf pasal apa yang berlaku. Walaupon aku TAK SALAH tapi aku tetap nak mintak maaf jugak.


 Sebab selama aku hidup ni aku memang tak ada musuh and aku tak suka bermusuhan. Dea pon maaf kan aku. tapi macam nak tak nak je. Oke tapa aku paham. Maybe ego tak nak mengaku salah tu masih ada lagi dalam hati dea. 



Tadi, tiba tiba dea antar chat kat aku. Dea tanya aku sehat tak, macam mana hubungan aku dengan bf aku. Aku pelik kenapa dea tanya macam tue. Tapi aku tak da la syak yang bukan bukan. Dea doakan semoga aku kekal sampai bila bila dengan bf aku. Amin.


Aku pon harap macam tu jugak. Sejauh mana kata kata and keikhlasan hati dea tu hanya allah je yang tau. Hope dea tak marah marah dengan aku lagi and pk yang elok elok pasai aku. 


Dulu lawan, tapi sekarang dah jadi kawan. Semua tu kuasa allah kan. Tengs allah sebab memulihkan keadaan. Moral of the story, kita janagn tuduh orang melulu. Siasat dulu kebenarannya. Selalu kena pk positif tenteng orang.


Dan jangan pandang orang dari luaran je. Maybe muka dea memang nampak sombong tapi kalau kita dah kenal and berkawan dengan dea baru lah kita tau dea tu macam mana. 

3 comments :

Anonymous said...

Baguslah kalau begituuu.. Lgpun sesama muslim kan..

Syuhada Nasya said...

yup yup .. heheh ..

Unknown said...

im folo~ singgah sbentar ^^