Saturday, February 11, 2012

mod makan makan :)

selamat pagi :) hari ni, sabtu, bersamaan 11/02/12 jam 5:24, aku masih tak boleh lelap kan mata, perut masih kenyang, teramat kenyang sampai jalan pun mengah ! ahah da macam orang tua dah pon.. tadi, aku pergi makan dekat restoran berdekatan, jalan kaki dengan cik azie. lapar punya pasai sanggup keluar merdah hujan renyai.

 ini bukan aku, ini sehabat aku aka cik azie nyet nyet ! hahah

telur dadar 
1ringgit

sayur campur, kalau tak tadi nak order kangkung goreng 
tapi dah abis la..:(
rm3.00

tomyam ayam.. mesti ada .. hehheh paberet taw ! <3
rm4:00
semua nya sekali 13:50 termasuk air :)
berbaloi taw makan macam nie. daripada kita order nasi goreng ayam or nasi goreng whatever ! hahha kan ?
dah makan separuh baru ingat nak amik gambar .. huahuahua 


natijah nya kita harus la berjimat cermat ! jangan makan ikot sedap tekak jer
ye dak ? :)





6 comments :

zulhilmi tempoyak said...

mmg sll buat segmen jln2 cari mkn mcm gini ke..

hahahaha

Syuhada Nasya said...

hahaa knp ??

Farra said...

Mahalnyee.. huhu.. kt sini kak fara mkn pling kurg pn dlm rm8 je. lauknye lebih kurg je. hee

L said...

huhu, hari2 buat gini, mau tembam dier.. huhu

jom jenguk sbentar=0
http://lolz-l.blogspot.com/2012/02/mudahnya-kau-tingalkan-solat.html

CiK FizA said...

sedapnya! Nanti boley la belanja Cik Fiza ek? Hee ^^

Atiqah Razak said...

sedapnya tomyam ayam !