Friday, February 10, 2012

bila mod aku tak okay

sejak dua menjak tiga menjak empat menjak nie kan, mod aku berada dalam keadaan yang tak stabil. maybe da sampai tahap yang kitikal. bermacam macam masalah yang timbul sampai aku tak mampu nak menanganinya. Apa yang mampu aku buad cuma menangis manangis menangis dan menangis. Itu je lah yang termampu selain berdoa kepada allah.


yup, aku sangat sensitif. mudah mengalirkan air mata and cepat sangat terasa. kadang kadang terasa menyampah dengan diri sendiri. sebab terlalu lemah and senang dipijak. senang ditolak kesana kesini macam bola. bila semua ni terjadi aku mudah down, mudah mengalah, putus asa, mod aku pon jadi tak okay dan cik abang yang menjadi mangsa marah. kesian cik abang. mujur la dea faham perangai aku ni.


bila mod aku tak okay, aku akan diam jer. diam seribu bahasa. sepatah orang tanya, sepatah jugak la aku jawab. muka masam monyok jer. cik abang pon dah faham dengan cara aku. kalau dea nampak aku monyok monyok je dea tak akan tanya bandabenda yang boleh mendaatang kan kemarahan aku. dea banyak bersabar dengan aku. tengs hunny.


lagi, bila mod aku tak okay aku xnak makan, mogok makan. walaupon perut lapar aku tetap berhati kental. contoh nya harini, dari padi kot aku tak makan and pukul 10 mlm td baru aku makan. tu pon cik abang goda goda aku suruh makan, wahh terus cair . :D


 " Sayang, jangan la macam ni, sayang makan k, b tau sayang ada masalah, tapi sayang kena makn, jangan biarkan perut tu kosong. kesian cacing dalam perut sayang tu tak makan lagi. b tak nak sayang sakit. sayang ckp nak gemok kan. kalau sayang nak gemok sayang makan keh. b suap tau. sayang sayang b kn, b akan salu ada untuk sayang." perghhh terus cair.. badmod pon hilang hahahaaa



sebab tula badan aku ni keding dengan berat 43kg. naik turun sampai 45kg ja.. adoi naa..
hahahaaaa
ehh da pukul brapa nie ? 3:16am ? da lewat ni aku kena masuk tidur.. buibui,, :)
muahhhhmuuaahhhh

No comments :