Monday, February 13, 2012

kasut aku ada kulit babi ? biaq betui..

maigod ! panas ni panas ni.. aku masih tersentap ni. ehem ehem.. aku nak cerita kat korang satu benda nie.. 2 hari lepas kot kalau aku tak silap laa lepas aku keluar makan dengan kawan rumah aku tu aku terus membelek kasut kesayangan aku sebab aku nak suci bahagian hujung kasut aku yang kotor. belek punya belek tia tiba aku ternampak la kulit dibahagian kasut tu ada bintik bintik tiga. macam pic yang kat bawah nie haa.



aku teringat mama aku cakap, hati hati beli barangan kulit sebab takot ada kulit babi. seee, tengok aku da terbeli.. gila aku terkejut time tue.. sumpah kot aku tak perasan time aku beli. asal nampak cantik je aku teru beli. demm !! actually tu kasut kesayangan aku. kemana saja aku pegi aku akan pakai dea. sebab kasut tu selasa. kasut tu la aku p kolej. kasut tu jugak la aku p jalan and p kedai. tapi bila aku dah tau yang kasut tu ada kulit babi terus aku tak pakai dah. sedeyy !






gudbye kasut tersayang.. takpa sue.. hang jangan do sedyh sedyh narhh.. nanti hang suruh ja mama beli yang baquu.. amacam sempoi tak.. hhahaha .. " mintak betol la aku ni, mcam la mam cop duit je kan. kang kasut tak dapat penampaq yang dapat norhh.. :D
dah dahh .. jom tidoo
nanti ada eyebag lak law xtidoo.. 
xnak xnakk

3 comments :

Unknown said...

urghhhhh!! kalau awk tak post, tataw pulak cenggitu nak kena tilik! pape pon, beli yang baru keyh? hehehe

Anonymous said...

Byk sebenarnya kulit babi ni di pasaran tp kite xtau, main beli je.. Pekedai pun tak indicate, nk wt camne.

Issue ni br keluar kt mhi last week.. Akak pun baruuu je tau..

ayanuts said...

iiishhhh..seramnya..ni first time tengok