Saturday, February 4, 2012

Ehemm ehemm ehemmm. hey korang baca nie :D

Assalamualaikum. Hye reader semua (macam la ada pmbaca kn) haha.. Selamat pagi korang. Ehh da tengah hari rupanya. Lupa lupa ! Saya baru bangun tidur ni wahai kawan kawan, tapi saya tak busyuk tau, hahha. Air liur saya tak keluar tau. haha Pengotor nye, Kenapa baru bangun tidur ni, ishhh anak dara apa la nie bangin lewat, kat sini boleh la ko lepas cik kiahh oii. Balik umah nanti jangan harap la dapat tidur bahagia macam hari ni, mama akan mengamuk then menjerit jerit suruh bangun. -_-' hmm


Aku tidur pukul berape selamah eh ? Haaa, pukul 5 habaq hang ! haha sebab aku melayan tenet ni laa. Betul lah kan orang cakap laman sosial ni melalaikan kita kan. Solat entah kemana, study pun entah kemana kan. Betol tak. ? Bila mama cakap " kakak, tolong mama kat dapur nie kejap" aku selalunya akan ckp " ye mama, kejap ehh mama, jap lagi kakak datang" puihhh ! Sepatot nya mama suruh tu terus la pergi, jangan la tangguh tangguh kan. Ni tak, dah setengah jam lepas tu baru nak datang dapur. ishh ishh ishh.


Okay. Budak budak kolej aku semuanya da balik kampung sebab cuti maulidur rasul esok so kolej aku cuti sabtu ahad. Wahh best nya, dapat balik jumpa mama ayah and adik adik, sumpah gua rindu bhai ! Kwan aku da balik tinggal aku ja yang belom balik lagi. Aku ada kelas jap lagi, pukul 200pm. Kelas penjagaan rambut. Malam nanti kot aku susuh ayah ambil. :D


Ehh. Tengok jam dah menunjuk kan pukul12:43 ni. Aku mesty cpat siap ni. Yelah kau tau kan aku ni kalau siap mengalah kan retiss ! Sejam pon belum cukup. haha okay la. jumpa kita di entry yang akan datang k. buibui :)

9 comments :

~myra~ said...

hee..sma la kita..klu ngadap laptop tu mmg berejam laa..

~myra~ said...

hee..sma la kita..klu ngadap laptop tu berejam la..

Cik Clara said...

tumpang lalu sambil jenguk2 kat cni... pssst! dh follow jugak :) ..
comel blog awk..

Syuhada Nasya said...

give me ten myra hehhe

Syuhada Nasya said...

tengs yang :)

Cik Lia Lomi said...

abeh tu tak tidur lah satu malam???.., tak tahan Lia kalau macam tu paling lama online pun pukul 2 am

NaDia said...

hello . dah follow cni . follow blik ae :)

zOeY zAu YaH said...

internet penggoda tau.selalu je tertidur lewat kan hihi..

nur chahaya abadiey said...

samalarh..nur pon kdg2 lpas subuh bru tdo...tyme xm kene off9 sbb ia akn slalu mggoda klu ad dpn mte..hehe

nur follow kamu :)