Wednesday, February 8, 2012

Bye Blog !

maaf kan aku yer blog kalau aku ada marah marah kat cini
maaf kan aku jugak blog sebab aku nagudu kat kau macam macam. 
blog, aku tengah sedih nie blog, 
aku tak tau nak cita kat sapa da ni blog oii..
kenapa pempuan tu nak gangu hubungan aku degan cik abang aku..
kenapa dea jelas sangat.
aku tau la deatu ex cik abang aku..
tapi perlu ka dea buat cita macam nie :'(
aku nak tau kenapa je dea wat camtuh !


dear blog.. aku rasa macam aku nak stop dulu memnadu kat ko blog..
bukan stop untuk selamanya, 
juz untuk sementara..
bila semuanya dah okay nanti aku sambung mngadu pada ko balik ye blog..
aku nak cari ketenangn
banyak benda yg perlu aku pk blog.



ye bye bye readers ! akan memerindui awak semua :'(


2 comments :

Anonymous said...

Pelik betul cinta budak zaman sekarang ni, terlalu kuat sampai leh kacau orang punya..

Apa pun, will miss you too dear!

L said...

laaaah?? urm.. ingatlah DIA,insyaallah DIa akan berikan ketengn pda kita..=)