Friday, February 3, 2012

Arghhhh Sakit Nya Perut Saya :'(

Adoi, tolong aku, arghh sakit nyaaa.. sakit sangat ni weyhh , tengok laa aku tengah sakit ni weyh :'(, sakit sangat sangat ni. Bagai ombak lautan yang bergelora menghempas pantai je perot aku nie, ouhh sakit nya ! Asik kentut kentut je nie, haha Tandas pulak menjadi peneman aku pada malam ni. Entah apa lah yang aku makan nie. Tapi aku rasa aku tak ada makan banda yang pelik pelik and benda yang berangin pon.  Why why why why why ! :'(


Okay, aku pon cepat cepat minum air sebanyak banyaknya dengan harapan sakit perut akan hilang. Eh , boleh ke hilang kalau minum air je? Ehh gasak laaa apa apa pon kan :D . Sambil meneguk neguk air "glup glup glup glup arghh leganyaaa, tiba tiba aku teringat lec pengenalan kepada produk kosmetik miss Liz cakap. Jangan minum air 2 jan sebelum tidur sebab akan menyebabkan perut buncit.


Eh yeke miss, ala lupa laaa sekarang da pukul 3am, tak kan pukul 5am baru saya nak tidur miss? Aarghhhh lantak laa buncit ke hape kee aku tak kisah yang penting sakit perut aku ni hilang cepat, aku dah tak tahan, mengalah kan senggugut je sakitnya. :'( Tapi kan, tak cantik laa kalau badan kurus dengan berat 43kg tapi perut aku ? Astagaaaaa, buncit dohh ! Macam orang mengandung je pon haha :D


Takmo takmo takmo.. takmo buncit :'( okay lepas ni kena selalu ingat tak boleh minum air 2 jam sebelum tdo . OKAY OKAY aku dah set dalam otak aku. Hari ni mod aku okay sikit daripada semalam walau pon tadi aku bebal dengan cik abang aku.



Assgnment pon da siap tinggal nak print je pon. Apa lagi? Tak ada apa apa dah kot. Lepas ni boleh la tidur dengan hati yang tenang. Okay reader. tengs sbb ada yang membaca. Tu pon kalau ada yang bace la haha. :))  
ohh lupaa, rabu lepas hari jadi housemate aku .. selamat hari jadi keh musyuk ! muahhh



Assalamualaikum :)

No comments :