Friday, February 10, 2012

genap setahun hubungan aku dan dea

ehem ehem.. hari ni brapa hari bulan ehh ? 10/2? alhamdulillah.. hari ni jumaat genap lah setahun aku nur hidayatus syuhada binti nasarudin dengan kekasih hati aku muhammad amirul ekhwan bin shamsuddin. tak sangka hubungan aku boleh ergi sejauh ni. aku betol betol terharu and gembira sangat.


24/1/2011. tarikh aku daftar ditaj intrnational college. 2 hari selepas tu housemates aku ada minat dengan sorang mamat nie, dea cakap mamat ni hensem. time tu aku tak pernah lagi tengok mamat tu. dengar dengar kawan2 aku cerita je la. dalam kelas business english1 aku kelas skali dengan dea. and kat situ la dea mula tegur aku.



dekat dalam ostel pulak, yang si N ni pulak berusaha nak cari no fon mamat tu. akhirnya dapat, tu pon sampai berebut dengan kawan aku sorang lagi tu. aku tak layan karenah kawan2 aku tu sebab time tu aku tngah kusyuk buat assgnment. tiba tiba c N sebut no fon mamat tu kuat kuat. hahanak tunjuk yang dea dapat la tu. dalam tak sengaja aku pon hafal no tu dalam otak, tapi ingat tak ingat je la.. bukan penting pon bagi aku time tu sebab niat aku time tu nan blajar. :D ececehhh !


keesokan harinya lepas aku balik kelas aku dapat msj dari someone yang aku tak kenal.  tapi no tu macam aku kenal. yup memag tak silap lagi la tu memang no mamat tu. 2 hari msj dea mintak couple. time tu aku memang tak sedia lagi nak couple. aku ingt nak blaja dulu.. hmm aku pon try couple dengan dea. yes ! amirul budak baik, lembut je orang nya, dea peramah, tak sombong, banak perangai dea yang buat aku makin sayang pada dea. dan sampai sekarang perangai dea tu tak berubah. tetap sama macam hari pertama aku kenal dea dlu. keluarga aku pon dah ska dengan amirul ni.




b, sayang tau b sayang sayang, b cinta sayang, b tak tunjuk pon sayag tau and sayang tetap rasa cinta b tu. bila sayang susah b bantu sayang, bila sayang tak ada duit nak makan b bagi sayang duit. b jaga sayang. b tak pernah pon tinggi suara dengan sayang kalau sayang tak buat salah. b banyak bersabar dengan sayang. sayan salu lepas kan arah pada b. tapi b tetap bersabat jugak. untung sapa jadi isteri b nanti. adakah sayang ? sayang harap sangat b akan jd suami sayang nanti. :'(  b boleh bimbing sayang. sayang nak b salu ada dengan sayang sebab sayang tau b boleh lindungi sayang :'(


saya happy tengok awak happy, saya sedih tengok awak sedih. saya menangis bila awak menangis. tengs atas segalanya sayang ku.. awak lah mucuk saya. awak lah harapan saya. semoga kita bersama ke akhirnya. aminn


3 comments :

LubLy said...

aminnnnnnnnn..h0pe kekal smp akhirat..

Unknown said...

tahniah kak syu..
semoga berkekalan hingga akhir hayat..

adik sihat je..kak syu siht ??
adik jarang online skarang..taon ni kam adek exam..doakan adik :)

Irna Ibrahim said...

alhamdulillah.. semoga kekal :)