Monday, December 5, 2011

selamat jalan kawan :'(

sahabat.. korang tau tak apa yang d maksudkan dengan sahabat ?
sahabat tu penting dalam hidup manusia..
kalau lah kita x de sahabat mane mgkin kita boleh hidup keseorangan?? 
korang mampu ke hidup tmpa shabat ? tak kan ? 
begitu jugak la aku.. aku tak boleh hidup tanpa sahabat.. :(
entry ni pasal sahabat aku yg dah pon berhenti dari kolej ..
aku sedeh bila dea nk bhenti sbb dea salah satu kwan yg rapat dgn aku selain AZIE..
dea satu course dgn aku, satu bilik dgn aku, kami salu bkngsi cerita..
and dea banyak bkongsi ilmu time dea bkerja d SALOON dulu.. 
pegi kolej same2, makan same2, masak sama.
memang sedih bila dea buad keputusan cmtuh..
dulu lagi dea cakap nak berhenti tp aku ingt dea brgurau sbb time tuh dea x siwes n gelak2..
tp ap yg dea ckp tu betol.. dea nk berhenti sebab nak g blaja kat india..
katanya kat india lebi bnyak skill kecantikan..
skill cm na nk make up, cm na nk potong rambut.. n banyak lg berkaitan dgn kcantikan..
tp, dea rugi sebb lepas kn diploma dea kt cini.. i mean x bnyak tempat yg menawarkan diploma dlm kecantikan nie.. tp ap nk buad kn.. dah itu pilihan dea aku terima je lah..
hope one day nt dea x lupa kt ak n kawan2 dea kt cnie..
n hope dea akn cpai impian dea utk bukak saloon sendiri taun depan.. :)

nanpak gayanya aku dok sorang je la lam blik yg sunyi tuh..
seram dehhhh.. hehhehe

I LOVE YOU ESTHER PAUL
marry chrismas

miss esther :)


psssst  :   sesungguh nya bidang kecantikan ito sangat indah dan menajubkan..





2 comments :

Farra said...

waa.. g blaja kt oversea. so good! em, untungla dpt kwn cmni. kwn kak fara sume culture shock. xleyh bla..

Syuhada Nur Ekhwan said...

yla.. t leh kongsi ilmu ap yg kita x taw kn.. hheheh..