Saturday, December 31, 2011

"sayang rindu nak dengar suara babay ! " tak tipu laaaa =(

rindu.. semakin berakar umbi, yang ku rasai, saat kau pergi.. hujan bagai mengundang nestapa.. titis air nya bersama deru tangisan ku.. hmmm saya rindu kat dea , saya xda kedit nak kol dea.. and dea pon same jugak, tak da kedit nak call saya. tapi saya taw dea pon rindu saya jugak. feeling kita sama kan sayang :(

"sayang rindu nak dengar suara babay ! " ayat yang aku salu cakap kat dea , and ayat yang dea akan balas balik "b pon rindu nak dengar suare mucuk2 taw ! " ahaakk suwet nyer aku rasa..



ehh cik abg di atas tengok kita kt bawah nie laaa
eh cik abg , ingat kau sorang je ke buley buat gitu ?
koya la weyhh..
kitew pon boley laa syg :p bluuekk !
love u syg !
tak sabar nak jumpa dea minggu depan =)


ehemmm ehemmm
ekceli tadi aku ada beli lens..
lens aku yang lama tak bule pajai dah.
da expired laa huhuu..
soo aku beli yang laen 

aku pilih pop c light blue

16mm.. besar jgak..
1st time ak pkai yang besar nie, soo agak jakun sedikit
hahaha aku suka warna dea, tak biru sangat, macam blue dark jer..

lepas dapat aku terus pakai pens tuh..




aku kompius, deameter lens ni 16mm or 15.5mm ? kat botol 16mm
huhuu mybe mata aku besar kot.. kot la kan..



macam warna grey pon ada kan ?
kompius lagik !








oke ! da tengok kan ? cantik tak ? cantik tak ? yes lens tu amat cantik hokey !
ada bunga2 lagi tuee..
maaf laa gambar patik agak blurr
sebab patik pakai cmra cikai.. hahha


da bace tlong bgi pendapat kat ruangan komen tuh k 
haa ingat jangan spam pulak !
t aku spam kau balik ! 
mauk ? haa taw pon takot ..
daaa.. byebye syg <3

No comments :