Wednesday, December 14, 2011

Encik Cinta Saya Demam Lah :'(

assalamualaikum (ucapan yang lebih elok daripada Hye, Hello, Holla,) haha ye dakk ? haaa baek hangguk cepat oke ! Cuti sem tinggal lagi 2 miggu je lagi nak habis tapi aku rase 2minggu tu ibarat 2 taun lamenya untuk aku tunggu. Aku tak suka sangat cuti lame lame nie.. 


Bosan weyh tak tau nak buad apa. rase nak terbang lari ke Cherry Apartment je.. hehe.. Dah 2 hari aku tidur pukul 3-4 pagi then bangun pukul 1-2 petang. HAHAH . Kantoi la aku korang da taw perangai buruk aku . Aku tido lewat pon sebab aku jalan2 kat blog follower2 aku.. bukan buad benda yang bukan2.. tapi aku kena marah sebab bangun samapi lewat petang :( ,, im sorry mama . Haaa korang diam tau jangan bagitau sesiapa .. hehhh !
 

2 ari lepas Encik Cinta aku diserang demam .. Kecian dea sampai sekarang tak sihat sihat lagi.. Nak bangun dari katil pon dea tak larat.. Aku risau sangat dengan keadaan dea tu .. hope dea akan cepat sembuh laa. Semoga b cepat sembuh yer sayang.. :)





No comments :