Wednesday, December 21, 2011

Pic Datin Norjuma Memang Cantik Cantik ~~ Aww Aww

ASSALAMUALAIKUM ..
HYE N MORNINGS READER ..
hari ni pertama dalam sejarah aku bangun awal bila waktu cuti..
salu nya bangun mesti lewat , kali ni ntah ape plak mimpi aku bangun awal..
ahhh bila bangun aku buad apa? bukak laptop laa on9..
ohhyeahh ohhyeahh !!

sapa kenal Norjuma Habib ? 
semua orang kenal kan ? mesti la pmpuan cun melecun cantik mole sapa yang tak kenal kan .. ahaha..
aku memang meminat dea dari dulu lg, actually aku memang suka sgt tgok pirl yang cntik2 comel2 nie..
ehehhh ! teringin lak nak jadi macam depa :D

TGOK PIC BAWAH NIE





muka suci je kan .. i loike =)






cantik kan ..
ciptaan allah sume nya cntik2 kan .. =)













3 comments :

Hanis-Afiqah said...

hemm.. cntik datin norjuma ni. tpi kn, kak syuhada dh mmg cun nape nk jdi cm depe? just be urself. even sy ni tk cantik, tpi saya ttp saya.. keh3. peace no war!

Hanis-Afiqah said...

hemm.. cntik datin norjuma ni. tpi kn, kak syuhada dh mmg cun nape nk jdi cm depe? just be urself. even sy ni tk cantik, tpi saya ttp saya.. keh3. peace no war!

zOeY zAu YaH said...

dulu cantik..skarang pun cantik..ska gak tgk dia..