Monday, December 26, 2011

Saya Sudah Penat Tahu Tak !

SALAM .. holaaaaa
hyeee penat aih aku ... x tido semalaman ..
now da pukul 5:26 .. gila weyy jag lagik mama aku nk bangun..
mesti dea marah aku sebab tak tido..
her her.. baik nyowok dalam bilik cepat..
*larikkkkkkkkkkkkkkk


btw, aku baru ja balik dari memjelajah blog blogger pemes iaitu 
irine nadia ..

lame suda aku tak ke blog beliau . nampak macam semakin hari semakin meriahhhh...
dengan follower yg mencecah 21975 ..
wowww shabas irine ! 
bila la aku nak jadi sebegitu ? *haha berangan je aku ..
"tak semua benda yang kita harap dan impikan akan menjadi kenyataan dan realiti bg kita..tp ianya tak mustahil"
kan ?




err ok lupa kan yang tuuu

aku bakal dapat DSLR D3100??
err yke nie? errr macam x pecaya jaaa..
adakah aku bermimpi ?jap jap
*lempang pipi sendiri berkali2..ohh sakit nyaa ! oke ternyata kau tak bermimpi !
ohh betol ehh?
encik cinta nk adiah kan DSLR tu akt aku taun depan.. sempena hari jadi ku ?

semua tu kemungkinan sahaja !
dapat atau tak taun depan aku cerita .. hahha



k byebye !

1 comment :

A'ishah Kamaludin said...

Salam kenal...

Cantiknya Irine ni, saya br lg blogging x pernah lg ke blog dia. Kena pg ni..

Wahhh! bestnya! nak DSLR jugk.. Huhu

Saya follow sini...

My blog-->the HEHS lady