Saturday, December 17, 2011

Kakak Ku Yang Cantik + Comel :)

assalamualaikum.. 
hye reader. Baru sekarang aku ada masa nak hupdate ..
Pagi aku tak ada masa sebab ramai yang nak guna berukband kat umah aku nie ?
sape kah orang ito? dah tentu la adq aku.. 3 owg tuh..
nk tunggu dorang punya la lame.. sorang da sampai berjam jam lamenya..
kadang kadang sampai bertarik rambut sebab tak sabr tunggu giliran.. hehehe
aku sebagai kakak terpaksa la beralah kan.. hmmm..


Hmmm ok tutup cita nie..
aku nk cita pasal 'KAKAK'
Korang ada kakak tak ? Best tak ada kakak nie , ataupon tak besh ?
Ermm aku tak aw la besh oe tak sebab aku sendiri pon tak da kakak..
well, aku kan anak sulung.. Oke Nak dijadi kan cita, aku ada kenal dengan sorang kakak nie..
Dea cantik sangat sangat.. Dea comel sangat sangat tau.. Kami berkongsi minat yang sama taw.. 
hehe.. Yeahhh nak tengok tak kakak aku yang cantik lagi comel tu ?
oke tengok bawah nie :


































comel + cantik kan ? hehhe mcam model kan..
tapi tengok lelame macam siti nur haliza pon ada kan .. hehhe




okehh.. tu je aku nak share kat korang.. :)
untung la sape2 yang ada kakak tu... bukan mcm aku nie xde kakak..
cuma ada kakak ankat jer :)


ok byebye!!













5 comments :

tHe WoDerFuL sHa said...

->> caNtik mAta KaKak iTu..huhu..comeL3..=))

Syuhada Nur Ekhwan said...

memang cntik kan .. :)

ahowk orang islam said...

HURM.. OK LA..

zOeY zAu YaH said...

cantiknya beliau =)

Hanis-Afiqah said...

cantik! cm kak syuhada gk. ermm, saya pon xthu best x ada akak ni sbb sye sowg je ank ppuan. kui3

p/s : bila nk komen tdi tgok ayt dia.. rse cm tk jdi nk komen. kih3. ~> ..budak korek idung =..=