Sunday, April 1, 2012

nak tukar header !

♥ Assalamualaikum 




korang korang , sini jap aku nak tanya pendapat korang ni .. korang rasa ok x header aku yang sekarang ni ? atau aku kena tukar yang laen .. ?  aku kalau boleh aku nak tukar tapi aku tak tau nak buat macam mana, aku mana tau main photoshop pon. photoshop  pon aku tak da. ada sesiapa bole tolong tak ?






tolong yer, aku tak pandai macam korang main edit edit ni, header  yang kat atas tu pon kazen aku yang buat kan .. :(

5 comments :

Cik Adieb said...

sy pun tidak teror sal photoshop ni :D

shiema sufian said...

oke je, lawa daaah. shiema punya lagi simple (:

L said...

ok dah huuu.. tapi tak tunjuk pun header yg baru..

jom tambah ilmu sikit..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/04/kalau-lah-kita-faham.html

*ZaFirAh* said...

HEADER TU DAH LAWA LA DEAR:)

Izzul Amir said...

alah letak gambar you then link blog, simple mcm header baru Yuyu. haha btw follow you :)