Wednesday, April 4, 2012

xtvt terbaru saya ialah membuat dodol haha !

♥ Assalamualaikum  




selamat pagi korang, untung laaaa boleh tidur kan, hmm aku tak tidur tidur lagi nie. sebab tak boleh tidur.. kelas pulak pukul 1 petang jap lagi , dalam kelas nanti mesti aku mengantuk punya  memang selalu macam tu .. haha . 




xtvt semasa aku tak tidur tadi aku buat doodle.. doodle ? bila masa aku tau buat doodle ni ? ntah laaa.. aku jalan jalan kat taman blogger semalam, ternampak ada doodle tu cute sangat. niat hati nak buat camtu tapi tak jadi lah.. lain pulak yang jadinya.. haha




doodle 1 : doodle ni aku buat untuk roomate aku iaitu noraziah ramli. haha !



klik untuk tumbesaran.


bak kata yuyu zulaikha lukisan huduh tak bermaksud tuan pon huduh .. hahaa.. dan selepas tu, aku buat lagi satu dodol .. 


doodle kedua : dodol ni dodol untuk aku n cik abang aku, saja suka suka, bosan bosan .. hehe 


see see .. betapa huduh nya lukisan , aku rasa budak darjah satu lagi cantik dari lukisan aku kan .. tak pa la kan , sekurang kurang nya hilang rasa bosan aku dengan xtvt baru aku ni .. kan ?


7 comments :

shiema sufian said...

Shiema cakap 'nilai sesuatu lukisan itu bukan terletak pada kecantikannya tapi pada nilai dan keikhlasannya' hihi

Syuhada Nasya said...

haha betul tu shima . klau iklas semua dpndang cantik :))

Syasya Johan said...

amboihh,,yummynya dodol awak.haha.
sebenarnya lukis basi2 camtu nampak menarik kot

Atiqah Wadiah said...

hehe..comelnyerr dodol dia..dodol perisa pa tu? ;p

noh syazwan said...

kucing~~

mizz azie said...

hahaha .. aku pulak yang jadi model erk .. :p

zOeY zAu YaH said...

skang mmg musim ujan *tetibe haha