Tuesday, December 11, 2012

Hati Berbunga-bunga ~ pandai eh awak pujuk saya

Assalamualaikum



tadi kan, kan kan, kita gaduh, sedih pedih tau tak. takda la tadi sangat. baru ja sat ni ha. susah kan kalau nak berkompromi dengan orang yang tinggi egonya. cakap sikit tu salah nisalah. dea cakap betul pulak kan. ahhh sebal deyh! agak teruk jugak lah kami gaduh tadi, siap terkeluar AKU HANG.. memang emosi sangat-sangat tadi. T___T 


Lepas gaduh-gaduh tu pandai pula dea nak pujuk. hehe tau pon kan, awak tak boleh biar saya merajuk lama-lama. saya tahu, ya saya sangat tahu. pujuk kat facebook, hey saya malu lah awak. hehe




sug. boleh pulak typo kan awak ni. tu la nebes n gelabah  sangat kan hehe. k dah dah, nak siap-siap p berperang dengan dea. cakap dalam fone mana puas kan. face to face baru puas. nak sepak terajang pon lepas. 


p/s : sebab sayang laa, kalau tak dah lama saya tinggal awak tau ehehe



4 comments :

aimi adilah said...

sug tu pe???

jgn gadoh sgt k =)

Nurhayati Abdul Talib (YATT) said...

atototooo omeynye....takpe..gaduh tu akanmengeratkan hbgn lagy..haha!

Ayie Abas said...

lepas gaduh tentu lebih sayang kan

Eca Dwinky Asha said...

syg tu apa..ada pompuan lain?...meh kita cepuk dato tu.haha :P