Thursday, September 20, 2012

usaha tangga kejayaan ! yeahh !

Assalamualaikum !



anyway, aku baru balik dari kelas rambut. ye, kelas rambut yang aku tak suka, yang paling aku benci, yang buat pointer aku jatuh terjunam. dan yang buat aku stress ! sebenarnya subjek ni tak lah susah mana pon. just potong potong rambut je pon. tapi yang menjadi masaalah nya ialah aku tak minat. T_T  ~ puan tina, maafkan sayee hehe

minggu yang sudah sudah Puan Hayati yaktu lecturer kelas rambut aku ajar kami semua cara cara buat layer kat rambut patung. dan minggu ni practice kat rambut kawan pulak. yang menjadi mangsanya ialah rambut aku. haha teruk betul ! rambut panjang terpaksa berkorban demi kerjaya.. huhuu T_T


Masa sesi latihan kepala patung ni la yang jadi mangsa. habis rambut patung ni kami potong potong.    kalau korng nak tahu kepala patung ni mahal tau. ada lah dalam RM1OO (sebuah) camtu. Dan apa yang aku dapat tahu ialah rambut yang digunakan kat patung ni ialah rambut orang yang dah mati dari negari CHINA. Siap ada uban lagi tu weyh! gerun pulak bila 1st time dapat tahu . sampai aku tak nak bawak masuk dalam rumah. biar je patung ni kat luar haha.

selepas potong rambut potung kami blaja potong rambut kawan pula. hewww best kot ! aku tak suka buat kat rambut orang .. aku suka orang buat kat rambut aku haha . sangat tak adil = ='' 
act, kerja apa kat dunia ni senang kan? semuanya susah but terpulang lah pada diri kita sendiri yang jadikan kerja tu senang or susah. pucuk pangkal nya pada diri kita. kalau ada usaha pasti ada kejayaan :)

okay, jumpa lagi di entry yang akan datang k .. tq sudi bace !



1 comment :

hnahdy said...

potong rambut kawan? tak berani. kalau kawan xska cmna.hehe kalau kita xska cmna plak :)