Tuesday, September 4, 2012

hi ! i'm back !

Assalamualaikum !



aku tak tahu harus mula dari mana, disebab kan aku dah lama tak aktif dalam dunia blog ni mybe dalam 2 bulan kot. haha lama ke?  aku dah macam kekok.  raya dah lepas, tapi xda satu pon entry pasal raya dalam blog aku ni haha. punya lah busy aku ni kan :D


muka raya pertama. kehkehh ada seri raya disitu. ingat dah umur 20 ni tak dapat duit raya dah. tapi ternyata dapat jugak haha.



sebenarnya.. raya taun ni aku rasa macam mendap sikit .. aku tak tau la kenapa . mungkin sebab dah besar kot?  Dah tak boleh rasa raya masa kecik kecik dulu. saudara pon dah tak semeriah dulu. ada yang telah pergi dijemput Ilahi. Apa apa pon kita yang hidup ni kena teruskan hidup :) 


Jumpa di entry yang akan datang .. muahh ! 


yang penat menaip,
syuhada nasya











5 comments :

Puan Pelangi said...

selamat hari raya , untung kamu dapat duit raya lagi . jeles akak , tahu !

piko ija said...

pewwwiitt....nk sign..hehehe

Ah Long said...

selamat hari rayeeee

man said...

slmt hari raya..lawanya..heheh

Fieza Ghulam said...

waa...lawa2..slmt hari raya awk :D

new entry:
http://sayadalahaku.blogspot.com/2012/09/picsart-yg-awesome.html