Monday, June 11, 2012

dikala bosannn.. buad ape ye?

Assalamualaikum 


                                        

tu dea, turuih tempek muka besar gedabak bajek comel lettew.. harus lah bajek comel, penat tahu tak nak nak amik pos cenggini. naik krem otot otot pipi sebab senyum dengan kerap. kau ade? = =''

setelah sedekat lamanya tak update blog merepek ni maka dengan ini aku nak update blog dengan agak kerap. kalau dulu aku asyik join segmen, contest, GA.. and so and so kan.. now aku tak nak biarkan blog ni kosong dah. kalau korang tengok blog aku ni tak de mende pon. semuanya bosan bosan bosann.. 

kalau nak update dengan kerap harus lah mepunyai idea yang bernas cerdas kan. tapi kemana ye nak aku cari idea idea tu? hmm tak mungkin idea tu nak datang bergolek kan. sudah dibilang dari awal, yang aku ni bukan nya blogger yang mempunyai idea yang banyak seumpama air yang mengalir. aku hanya blogger yang kalau aku nak update aku update la.. kalau tak nak ikot suka aku la kan .. gpo nyo? nak gocoh ko? haha tetibe je kan. -,-




haa yang korang korang kat atas ni.. belajar rajin rajim ye sayang. jangan banyak main, terutamanya tacha amin oii si buncit.  ekceli aku tak ada idea ni. haha main bedal je masuk pic. mahap la aku kalau apa yang aku taip ni korang rasa merepek. sebab aku ni memang ska merepak haha.. mahap mahap ye :) 


yang penat menaip :
Syuhada Nasya 







7 comments :

Liyana Anuar said...

nice pic..hehe~ :)

cik Lilis said...

saya pun takde idea gak nak update, tapi jari gatal jugak nak update. degil sokmo :D

Syuhada Nasya said...

yana : tq sayang :)

Syuhada Nasya said...

cik lilis : hehhe kan kan kan .. bosan sbb tu tangan gtai nk update jgak haha

Anonymous said...

alorr, nak baju tu. bila entah nak beli baju bola tu entah.

Korn Ahmad said...

tgh cari2 idea untuk taip entry bru ni

ajax85 said...

comel2 penyokong malaysia..hehehhe