Monday, September 30, 2013

Suara Hati.

Assalamualaikum.

hi, aku datang balik nak ganggu hidup korang!


dalam bab berkawan ni, mesti ada macam macam cerita. ada yang sedih ada yang gembira. kadang kadang ada moment yang buat kita rasa dea lah kawan baik kitaa selamanya. dea lah sahabat sehidup semati kita.

tapi ada jugak moment yang buat kitaa kata "kenapa dea buat aku macam tu". sapa kata dalam berkawan tu tak da masalah. pergi la celah dunia pon mesti ada masalah. kan? yang penting kena bijak menangani.

aku sebagai manusia juga pernah melukai dan dilukai oleh kawan. lebih lebih lagi dea kawan baik kita. kan? mesti pedih kan.

apa apa pon. kita fikir je positif. mungkin ada hikmah yang Allah nak tunjuk. kan ?

5 comments :

ezyra daniel said...

adat dalam persahabatan..
sekejap baik,sekejap tak... ^^

Anne Nurain said...

kena selalu pikir positif..
ada masalah pun senang nak selesaikan.. hihi.. :D

syuk shusuke said...

setiap orang ada hati. tu yang ada yg baik dan jahat :)

Pykaa Pdott said...

Btol tuh . Biasa la adat berkwan . Kdg2 gdoh kdg2 oke .

Amanina Mads said...

singgah sini.. btw kwn baik pun kdang2 boleh berubah menjd musuh tp tink positive :)