Tuesday, November 27, 2012

cerita aku dan dea

Assalamualaikum !


sayang, kita bukan selamanya macam ni.. saya harap awak bersabar sikit, saya tahu awak kuat, dan saya akan cuba juga kat kan hati saya untuk menempuh dugaan sebegini. InsyaAllah denagn izinNya, kita tidak akan lagi susah macam ni.





Walau apa pon yang berlaku, saya sentiasa ada bersama awak.. awak tolong berhenti menangis.. saya tak boleh tengok awak menangis.  saya sayanga wa, saya sentiasa berada disisi awak bila awak perlukan saya.

kenapa awak tipu saya, awak kata awak dah makan, tapi sebenarnya awak tak makan lagi!! walau macam mana pon awak cuba menipu saya, saya tetap tahu kebenaranya, demi nak bagi saya makan awak sanggup tak makan. awak sanggup berlapar. 

saya dapat baca hati awak, mata awak berkaca-kaca bila memandang saya, pandangan yang penuh kasih sayang. ya saya tahu awak sayangkan saya sangat-sangat. tapi tolong jangan memudaratkan diri awak. 

kalau awak tak makan, awak sakit, saya susah hati.. walaupon tadi kita hanya kongsi makanan, tapi saya rasa sangat bahagia tau tak, saya suap awak, awak makan macam awak lapar sangat. kenapa awak tipu saya? ya tuhan! dugaan apa yang kau berikan pada kami.








3 comments :

alia syuhada said...

huhu . Dugaan daripada ALLAH . Sabar ya kak . ALLAH tak akan uji kita lebih daripada kemampuan kita . Smile :)*haa,baru cantik dah senyum,hihi*

Mohd Shafwan said...

jiwang la plak..huhuh

sendiri said...

sabar..