Saturday, August 3, 2013

sedih.

assalamualaikum.


ini short entry..



tahun ni, rasa macam tak da mood nak raya. macam macam jadi. mungkin allah nak uji tahap kesabaran aku kot? mungkin.

kenapa aku sedih? biar tuhan je tahu.

kepada tuhan ku Allah. aku tak tahu kenapa kau bagi dugaan ni pada aku. tapi, aku yakin diatas ujian mu ini. mesti ada hikmah yang tersembunyi. aku yakin.


kepada kawan blogger. selamat hari raya aku ucap kan. maaf kalau ada tersalah silap selama aku mencoret kata kata disini. aku pendosa tanpa noktah. maafkan aku.


yang benar
syuhada nasya

8 comments :

Kechek Buzz said...

sabar eh, pe pun dugaan yg datang mesti ada hikmahnya... lagipun Allah tak uji hambaNya kalau hamba itu tak mampu... :)

Nour Adieb said...

Selamat Hari Raya. sy pun rasa raya tahun ni mcm hambar je

syuk shusuke said...

hari raya kena la ceria. hari kemenangan islam. raikan dengan penuh keceriaan.

ika sulaika said...

slmt mnymbut aidilfitri :3 tabah ok

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

sama lah dengan ena syuhada... ena pun xde mood nak beraya ni... hurmmm

Fienazzuki said...

Kuatkan semangat!
Salam Aidilfitri :)

tenku butang said...

selamat menyambut aidilftiri adik cantikk

Kyra Hizrina said...

salam aidilfitri awk ^^ takpe, yg terjadi mungkin ada hikmah yg tselit. harap2 awk bsabar dlm apa je situasi :)

*terma kasih ats kunjungan di blog kyra ^^ hrp2 dtg lgi hehehe