Thursday, February 14, 2013

Kembali

Assalamualaikum.


masih ingat saya lagi? ingat? lupa? memang patot  korang lupa kat aku sebab aku kurang menonjol kan diri aku berbanding blogger-blogger lain. pity me. haha.

semester sudah bermula , hampir sebulan setengah aku bercuti rasa nak belajar balik tu membuak-buak. rindu nak jumpa kawan-kawan. rindu nak jumpaaaaaa lecturer. tapi rindu nak jumpa bf melebihi segalanya. over bukan.

keputusan semester sudah dapat. not bad la. tapi untuk semester last ni kena harus belajar bertungkus lumus. biar boleh capai sampai 4.00. apa pun keputusan yang kita dapat, jangan menangis, jangan jatuh. belajar lah dari kesilapan. takda kejayaan yang takda kegagalan. semua nya menempuhi kegagalah dulu kan. :)


bersemangat naka amik result haha.

p/s : ni short entry, nanti aku update  lain. hehe 


8 comments :

Top Viral said...

tetep semangat & sukses selalu

Top Viral said...

tetep semangat & sukses selalu

Top Viral said...

tetep semangat & sukses selalu

✿INA AINAA✿ said...

cantiklah nasya ni.. heheh bersua kembali kita.. betul tu, biar menangis kerana berusaha mencapai kejayaan, jgn menangis kerana mndpt kegagalan sebab tak berusaha...

Unknown said...

welkam bekkkk...

Anonymous said...

kite polow kite polow hihi.. kite pun blogger chipmore kjp ada kejap xde huhuhu

kaizen said...

result sem lepas truk giler2 punyer.... tensen gak laa...

Syahirah Hashim said...

jom join segmen nie.Hadiah gempak2..

http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/02/worniojowo-giveaway-by-wanynaziar.html