Saturday, January 25, 2014

Single

Assalamualaikum 





sejak dua menjak kesinglelan aku ni hudup jadi tak menentu. asik demam je manjang. sekarang ni pon still lagi demam dah 4hari dah aku rasa. 

mungkin sebab demam rindu kot. tipu lah kan kalau cakap tak rindu. bayangkan kalau masuk bulan 2 ni da 3tahun aku dengan dea. rasa macam dah sebati. rasa macam dea ada ja di segenap ruang. 

hari hari call, text, tanya khabar. tiba tibaaa.. end..

ya, kami masih berkawan.. dea ada call aku, tanya aku sihat ke tak. aku pon ada call dea kadang kadang. tapi kalau ada jodoh suatu hari nanti terima jelah. tak kisah. sebab hati ni dah rasa mula jemu nak bercinta. 

tak puas lagi capai apa yang belum aku miliki. sebagai anak sulung yag berusia 22tahun, soal cinta tolak ketepi dulu. aku ada 4 orang adik beradik dibawah yang masih belajar. hohohooo. 



doakan demam aku ni sembuh ye... dah tak bleh ak makan apa dah ni :'(
 
syuhada nasya

2 comments :

Aku Penghibur said...

alhamdulilah jika fikir begitu.. bantu keluarga dulu

Fathin Raihana Dielovefa said...

comel :)