Sunday, March 2, 2014

2nd march

assalamualaikum !

yeay ! sekarang kita da masuk bulan baru ditahun baru. aku tak tahu why aku suka sangat dengan bulan 3 ni, mungkin aku suka angka 3, dan bulan ni birthday aku ! hahaha

sedar tak sedar, lama jugak aku menyepi, update pon jarang jarang -_- yea im busy women right now ! haha
aku kat putrajaya sekarang, internship 4 bulan kat D'Aura Spa as a terapis.



D'Aura Spa ni ada 3 cawangan, aku internship sekarang ni kat HQ D'Aura Spa kat Putrajaya. yang kedua kat Bandar Baru bangi , yang ketiga kat Seri Kembangan.


Bandar Baru Bangi



seri kembangan


haa apa yang best nya kat sini, ada suntikan vitamin c, tapi jangan risau suntikan ni dibuat oleh doctor yang bertauliah. Dr.Murad :)


harap selama 4 bulan aku kat sini aku dapat banyak ilmu, mana tau one day aku bukak spa sendiri. hehe in shaa allah :)



2 comments :

Anonymous said...

bestnya intern kat spa.

Intan Saffyna said...

hii,singgah follow awak :)